De opbrandfactor

De opbrandfactor

 24,99

Een nieuwe visie op burn-outpreventie

Voor 17.00 uur besteld, binnen 2 werkdagen in huis. Vanaf € 20,- gratis verzending in Nederland.


LEES HET EERSTE HOOFDSTUK
KLIK HIER


Genre: Publicatie: november 2015
ISBN: 9789460682179
Pagina's: 320
Uitvoering: Luxe paperback

Auteur


Beschrijving

Een nieuwe visie op burn-outpreventie

 

In haar psychologiepraktijk hoort Monique Schouten honderden verhalen van mensen die zich opgebrand voelen of die fase zelfs al voorbij zijn. En telkens is er een gemene deler: de manier waarop eenieder met zijn of haar leven en werk omgaat. Zodra je je bewust wordt van de ideaalbeelden die je onbewust nastreeft, heb je de sleutel in handen om uit dat proces te komen. Want het zijn niet de omstandigheden die ons bepalen, maar de manier waarop wij met de omstandigheden omgaan.

 

Van zelfsabotage naar voluit leven

Als je begrijpt wat jou drijft, wat jouw favoriete overlevingsstrategie is, kun je zelf bepalen hoe jij met de omstandigheden omgaat. De opbrandfactor legt uit hoe onze overlevingsstrategie werkt, en hoe je je bewust kunt worden van je onbewuste.

Aan de hand van herkenbare en boeiende verhalen van mensen die zich bewust werden van hun onbewuste ideaalbeelden, laat Monique Schouten zien hoe bevrijdend het is om te kunnen opladen in plaats van opbranden.

 

Deze totaal nieuwe visie op burn-outpreventie rekent af met de aloude vinger die wijst naar de werkgever of de omstandigheden. Een onmisbaar boek voor coaches, managers en leidinggevenden. En voor iedereen die voluit wil leven en een burn-out wil voorkomen.

Recensies

‘Helder en overzichtelijk boek waarmee je je type kunt bepalen.’ – NBD Biblion

‘Monique Schouten gaat onbevreesd op zoek naar de kern van ons doen en laten.’ – Bram Bakker, psychiater en auteur

‘Je weet niet wat je niet weet. Monique Schouten heeft het team van adidas Benelux inzicht gegeven in elkaars onbewuste drijfveren waardoor wij nu bewust zijn van dingen die wij anders nooit hadden geweten … een permanente eye-opener!’ – Paul Boerboom, General Manager Benelux bij adidas Group

Ga naar de bovenkant